3 Mart 2008 Pazartesi

Sağlık Sektöründe Kalite Çalışması: Hospitable Hospital / Misafirperver Hastane

Değerli Dostlar,
Kalite çalışmalarının çok ayaklı olduğunu artık hepimiz biliyoruz. Eğitimde, çalışma hayatında, sporda, sağlıkta vetabii ki bireyde kalite çalışmaları bütünsellik arzediyor.
Bu gerçekten yola çıkarak Malcolm Balridge (MB) kalite ödülünü iki kez almış Ritz Carlton Otelleriyle yıllardır kıyaslama (Benchmarking) çalışması yapan uzmanımızın Hastanelerle ilgili Kıyaslama çalışmasını İstanbul'da izleyeceğiz.
Yalnızca ilk başvuran 50 kişi kabul edebildiğimiz çalışmamız için 31 Mart'a kadar ön, 15 Nisan 2008 tarihine kadar da kesin kayıt yaptırabilirsiniz. Verimli bir kıyas çalışması için önerimiz; kaliteyi yerinde izlemek ve hissetmek üzere Ritz-Istanbul'da konaklamanız. Sayın Bonstingl'ın kalite odaklı tüm çalışmalarını www.bonstingl.com adresinden inceleyebilirsiniz.
İki kez MB Kalite Ödülü almış, örnek bir Otelde KIYASLAMA (BENCHMARKING) Çalışması:

“HOSPITABLE HOSPITAL™”
En İyi Tedavi ve Hizmeti sağlama yolunda “Misafirperver Hastane” Ortamı Nasıl Yaratılır?
Hasta ve hasta yakınlarında memnuniyet nasıl sağlanır?
(SADECE 50 Hastane Kurucusu ve Hastane Yöneticisine)
Malcolm Balridge Denetçisi ve
Dünya Kalite Uzmanı JOHN JAY BONSTINGL


29-30 Nisan 2008,
İstanbul Ritz Carlton


BİLGİ İÇİN:
KALİTE ve BARIŞ EĞİTİMİ MERKEZİ (KALBEMER)
ve BONSTINGL LEADERSHIP
TEL: 0 212 341 26 01 FAKS: 0 212 341 26 02
CEP: 0 532 373 84 87 0 532 541 49 12
www.kalbemer.com www.hayalkoksal.com
www.bonstingl.com

Sevgilerimle...

Hayal KÖKSAL