19 Şubat 2008 Salı

Konvanımıza Kültür ve Turizm Bakanlığı Desteği



Değerli Dostlar,
Dün "11. Uluslararası Öğrenci İmece Halkaları Konvansiyonu" hazırlıklarında güzel bir adım atıldı.
2003 yılında sanal ortamda "Assoss" ve "Zeugma" Projeleri çalıştırdığım okulların Güney Afrika'da düzenlenen bilimsel bir uluslararası yarışmada (EXPO 2002 Young Scientists' Competition) altın madalya almaları sonucunda Turizm Bakanlığı, ekiplerin bağlı bulunduğu okulları ve beni Türk Turizmine yaptığımız hizmet ve Türkiye'nin tanıtımına verdiğimiz destek nedeniyle "Turizme Hizmet Onur Madalyası" ile onurlandırmıştı. Sırası gelmişken bu konuda bizlere emeği geçen ancak aramızdan erken ayrılan çok değerli dostum ve hocam Prof.Dr.Ümit Serdaroğlu'na sonsuz şükranlarımı yolluyorum. Bu etkinlikte de 4 üniversitemizden katılan öğrenci halkalarından biri onun adına verilen özel ödülü alacak.

Ödüllerimin arasında nadide bir yeri olan bu madalyadan sonra 26-28 Ağustos 2008 tarihlerinde İstanbul'da 25 ülkenin katılımıyla gerçekleşecek olan 11. Konvansiyona'da destek ve logolarını kullanma izni veren (B16.0.TGM.0.78.01.00/28453 Sayı ve 13.02.2008 Tarih) başta Sayın Bakan Ertuğrul Günay olmak üzere tüm ilgililere gönülden teşekkürü bir borç biliyorum. Türkiyemizi ve Türkiyeden yetişen genç değerlerimizi ve yeteneklerimizi tanıtma yolunda üstümüze düşen herşeyi en iyi şekilde yapmaya çalışacağımızdan kimsenin kuşkusu olmasın!

Bu desteğin başka işbirliklerini de getireceğini umuyor ve bekliyorum. Bu bir İMECE çalışması ve sonuçta dünya ülkelerine gerçek bir Türk İmecesi'ni göstermemiz gerekiyor diye düşünüyorum.

Soğuk olmasına karşın keyifli bir gün geçirmenizi diliyorum.

Dr.Hayal KÖKSAL
KALBEMER Başkanı