19 Şubat 2012 Pazar

Trabzon'da Bilişimci Martı Günleri

Değerli Dostlarım,
Sevgili dostum, eski öğrencim Aygül Aydın Öztürk, Yenilikçi Öğretmen Programındaki öğrencilerimden Trabzon MEM görevlisi Erol Şahin'in ve AFFAN Anadolu Lisesi Müdürü Ertuğrul beyin organizasyonuyla 15 Şubat 2012 tarihinde Trabzon öğretmenleri için gerçekleştirdiğimiz Proje Yönetimi ve Bilişimci Martılar Programı gayet verimli geçti. 150 öğretmenin doldurduğu salonda istekli öğrenciler de vardı. İnanıyorum ki Trabzon bu yıl gerçekten hevesle çalışan projeler çıkartacak.
Yıllardan sonra ilk kez gittiğim şehir İstanbul'un karlı havasından sonra baharı yaşadığımız yer oldu. Üç güne çok yeri görme olanağı yaratan sevgili Aygül ve eşi Adnan Beyefendi, sevgili kızları Özlem ve Özge benim yıllarca görmediğim ama sonradan bulduğum aile üyelerim misali yaşamın dostluk ve yakınlık özelliklerini bana en güzel  şekilde gösteren kişiler oldu. Kendilerine sonsuz sevgi ve teşekkürlerimi yolluyorum.
Trabzon'un sıcak insanı, lezzetli yemekleri ve modern üniversite ortamı ve de özellikle Koru Oteli (yönetici ve çalışanlarıyla) insanı kucaklayıveren özellikler. Uzungöl'den Çaykara ve Akçaabat'a kadar olan sahil; Atatürk Evi, Ayasofya Müzesi, Kanuni Evi, Cephanelik ve Uzun Sokağıyla Trabzon gönlümü çaldı. Sultan Murat, Harran ve Körfezde yediğimiz yemeklerin lezzeti, Saray Gümüş'teki hasır işlemelerin güzelliği, Selim'deki pasta ve börekler ve konukseverlik müthişti.
Yarın Boğaziçi Üniversitesindeki derslerim başlıyor. Tatilin son haftasında bize yaşattıkları güzellikler için sevgili Öztürk ailesine sonsuz teşekkürler...
Hepinize güzel bir pazar günü geçirmenizi diliyorum.
Hayal KÖKSAL