1 Ocak 2014 Çarşamba

Mutlu ve Umutla Dolu bir Yıl Diliyorum...

Değerli Dostlarım,
Umutların bol, dostlukların gani, hüzünlerin hemen hemen hiç olmadığı güzel günler yaşamamız dileklerimle girdim yeni yıla. Sağlıklı olmanın büyük bir hediye olduğunu daha çok duyumsadığım son yıllarda yalnızlığın yalnızlıkla değil kardeşçe coşkularla ve bitimsiz hobilerle zenginleştiğini daha iyi anlıyorum. Ardında çıkar düşüncelerinin değil, karşılıksız ve dostça paylaşımların insanı zenginleştirdiğine, ailenin en büyük zenginlik kaynağı olduğuna, yeni doğanların insanı mutluluğa gark ettiğine tanık oluyorum. Çocukların tertemiz duygularının zamanla nasıl karartıldığına tanık olduğumda içimi hüzün kaplasa da gelecek yılların daha aydınlık olacağı inancıma sıkı sıkıya sarılmaya devam ediyorum. Geçen yılın son döneminde yaşamıma renk katan genç meslektaşlarıma, Sarıyer'deki yeni oluşumda içimi ümitle dolduran dostlarıma iyi ki varsınız diyorum. Son yıllarda yanımda göremediğim, bir şekilde kendi yollarına yönelen arkadaşlarıma yollarının açık olmasını diliyorum. Ben her zaman buradayım ve aradıklarında yine beni yanında bulacaklarından emin olmalarını diliyorum. Çünkü bu yaşamın gereği bir süreç. Limandan ayrılan ve yine dönen gemiler gibiyiz her birimiz. Limanlar farklı olsa da...
Bu yılın kavgasız, çatışmasız, bitimsiz sevgilerle, huzur, anlayış ve iyi yönetişim sonuçlarıyla dolu olmasını dilerken, zorda ve sıkıntıda olanlara en kısa zamanda aydınlık günlere kavuşmaları dualarımı gönderiyorum.
Sağlıkla ve sağlıcakla kalın.
Hayal KÖKSAL