20 Nisan 2008 Pazar

2010 Bigg-İstanbul Projemizin Tanıtım & Paylaşım Günü

Değerli Dostlarım,
Dün Sepetçiler Kasrında harika bir paylaşım yaşadık. 2010 İstanbul Avrupa Kültür Başkenti projemiz olan bir "Bilişim İmecesi: Geçmişten Geleceğe İstanbul" kapsamındaki beş proje okulumuzun 7 imece halkasını keyifle izledik.
  • Moda İlköğretim Okulu öğrencileri; Haydarpa Garı ve Mahmut Muhtar Paşa Köşkünü,

  • Saint Pulcheri Vakfı, Özel Yeni Nesil 2000 öğrencileri; Fransız Geçidini,

  • VKV Özel Koç İlköğretim İlkokulu öğrencileri; Sandal Bedesteni ve Amcazade Hüseyin Paşa Yalısını,

  • 30 Ağustos İlköğretim Okulu; Kız Kulesini ve

  • Levent Kız Meslek Lisesi öğrencileri; Kethüda Hamamını iyileştirmeyi hedefleyen çalışmalarını bizlerle paylaştılar.

Kas Hastalıkları Derneği ile Türkiye Omurilik Felçlileri Derneğinden öğrencilerin de aramıza katılımını büyük bir mutlulukla izlediğimiz etkinlikte Boğaziçi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi EREC kulübü öğrencileri de genç öğrenci arkadaşlarına destek vereceklerini söyleyerek bizi memnun ettiler. Oki Printing Solutions ve AMBA Basımevinin desteğini yanımızda görmekten büyük mutluluk duyduğumuz paylaşım gününde 2010 Komitesinden Nilgün Ören'in, İBB'den Tülay Erünsal'ın varlığı da bizlere kuvvet verdi. İstanbul Milli Eğitimden gelen arkadaşımızın projemizi çok beğendiğini söylemesi ve katılımcı müdürlerimizin yoğun desteği projemize daha bir güçle sarılmamıza neden olacaktır.

Bu arada projenin destek kuruluşlarından biri olan Sürekli Gelişim Derneği'nin üyelerinin de birlikteliği ve dernek yararına basılan kitabın tanıtım ve imza günü de etkinliğin keyifle sonlanmasına yol açtı. Bizlerle olan gençlerimizi ve büyüklerimizi saygı ve sevgiyle selamlıyorum. Bu etkinliğin proje ve resimlerini kısa bir süre sonra proje web sayfamız olan; http://www.bigg-ist.com/ 'da izleyebilirsiniz.

Hayal Köksal