1 Ağustos 2008 Cuma

İMECE ÇALIŞMASI

Değerli Dostlar,
İmece ve yardımlaşmanın artık unutulmaya yüz tuttuğu günlerde kültürümüzün bu değerli anlayışını hem canlandırmak ve hem de yurt dışına tanıtmak amacıyla eğitim literatürüne yerleştirme çabalarımız devam ediyor. Bu uğraşta bize katkı veren değerli dostum Tülay Çellek hanımefendiye sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. Web sitesindeki duyuruları bize güç katıyor. Atölye çalışmasıyla da çok keyifli anlar geçireceğinizden hiç kuşkum yok. Alttaki bölüm onun web sayfasından. Diğer çalışmalarını da görmek açısından ziyaret etmenizi öneriyorum.
Bu arada duyurularımıza destek veren Milli Eğitim Müdürlükleri de var. İstanbul Milli Eğitim Müdürlüğü'nden beklediğimiz bu desteği diğer iller arasından ilk MEM olarak veren Afyon Milli Eğitim Müdürlüğü'ne sonsuz teşekkürü bir borç biliyorum; Afyon'da görev yapan öğretmen ve idarecilerimizin bu etkinliğe katılarak bilgi paylaşımlarına katkı sağladıkları için...
Sonsuz sevgilerimle...
Hayal KÖKSAL
11. ULUSLARARASI ÖĞRENCİ İMECE HALKALARI KONVANSİYONU
TEMA: “Kalite İnsanı Yetiştirme Yolunda; Yurtta Barış, Dünyada Barış"
Eğitimde Mükemmellik ve Toplam Kalite Dünya Konseyi’nin (WCTQEE) Kalite ve Barış Eğitimi Merkezi (Kalbe Mer) ile birlikte organize ettiği “11. International Convention on Students’ İmece Circles” bu yıl ülkemizde Yeditepe Üniversitesi, Kayışdağı Yerleşkesinde 26–28 Ağustos 2008 tarihleri arasında yapılıyor. Yirmiye yakın ülkeden gelen eğitimde kalite uzmanı, öğretmen ve öğrenciye ev sahipliği yapacak olan etkinlik 4 farklı Workshop’a da yer veriyor:
1-Space Sciences Technology & Quality Assurance (Prof.Dr.Syed W.Ali, John Hopkins Üniversitesi, ABD)
2-Design, Peace & Creativity (Tülay Çellek, Yıldız Teknik Üniversitesi, İstanbul-Türkiye)
3- Peace & Democracy education for Schools (Hilary Hunt, CEWC, İngiltere)
4- Leadership for Students (Chris Ford, Kingston Üniversitesi, İngiltere)

E- posta: hayal@hayalkoksal.com
Tel: 0 212 341 26 01
Faks: 0 212 341 26 02
http://www.hayalkoksal.com/konvan

http://www.tulaycellek.com/tulay/eser1.asp?id=1401