25 Temmuz 2008 Cuma

Ana Konuşmacılar tamamlandı

Değerli Dostlar,
Her iki yazımdan biri Konvansiyonla ilgili olmaya başladı, değil mi? Beni şu aralar neyin bu kadar meşgul ettiğini kolayca anlamak mümkün. Başka çok önemli, özel bir mutluluğumu da kısa süre sonra sizlerle paylaşabilirim. Ancak eğitim dünyasındaki dostlarımla ilgili olay; Konvan! Resimdeki arkadaşlarımız Organizasyon için yaz tatillerini çalışarak geçirenlerden sadece bir kaçı... Bu arada ağırlıklı olarak akşam programlarını ve işin en zevkli geçmesi gereken "eğlence ve kültürel değerlerin sergilenmesi" bölümlerini çok başarılı bir şekilde yürüten sevgili genç arkadaşımız Tayfun Bırakoğlu ve Club Lecture House öğrencilerine de sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. Böylesine güzel bir "imece" sergiledikleri için...
Şimdi gelelim ana konuşmacılara, Atölye sunumlarını yapacak uzmanlarımıza... Hangi alanlardaki "Kalite"den bahsedeceğiz derseniz, konuşmacılar ve alanları şöyle:
* John Jay Bonstingl (President, Bonstingl Leadership & International Center for Schools of Quality; Honorary President & Founder of Turkish Center for Schools of Quality ) (Eğitim, Sağlık, Turizm ve İş Dünyası)
* Jagdish Gandhi (Chairman, WCTQEE- Founder Manager, CMS & Degree College, Lucknow, India ) (Eğitim ve İş dünyası)

* Syed W. Ali (Advisor, John Hopkins Un., USA) (Eğitim, Uzay Bilimleri ve Mühendislik)
* Dr. Vineeta Kamran (Executive Director, WCTQEE; Founder Principal CMS & Degree College, Lucknow, India) (Eğitim ve yönetim)
* P.C. Bihari (Executive Director, WCTQEE & CMS, Lucknow, India) (İş Dünyası, mühendislik ve Eğitim)
* Leslie Janoe (Janoe Associations, USA) (Liderlik ve STKlar)
* Mary Stuart, Vice Rector (Kingston University) (Üniversitede Barış, Öğrenci Yetkilendirmesi ve Kalite)

* David Hutchins (IAQC, UK) (Eğitimde Barış ve Kalite)
* Paresh Kathrani (International Human Rights Law at Kingston Law School)
(İnsan Hakları, Barış ve Hukuk)
* Chris Ford (Kingston College, UK) (Öğrenci Kulüpleri, Mezunlar Derneğinde Liderlik)
* Hilary Hunt (Council for Education in World Citizenship, UK) (Okulda Barış, demokrasi ve Kalite)
* Andreas Plozenke Director General (Quality Consultant, Germany)
(İş Dünyasında Kalite ve Belgelendirme)
* Abdul Wahid Mir (Director General, Pakistan) (Yabancı Dil Eğitiminde Kalite)
* Dinesh Chapagain (DG, WCTQEE, Nepal) (Üniversite ve İş Dünyasında, STKlarda Kalite)
* İbrahim Demirer (EARGED, Ministry of National Education, Turkey)
* Nilüfer Eğrican (Yeditepe University, Vice Rector, Turkey) (Eğitimde, Mühendislikte ve Yönetimde Kalite)
* Ayşe Akyel (Yeditepe University, Director, Inst. Edu.Sc., Turkey)
(Eğitimde, Yönetimde ve Yabancı Dil Öğretiminde Kalite)
* Ali Baykal (Boğaziçi University, Dean,Turkey)
(Eğitimde, Yönetimde Kalite Ve Veri Toplama-İstatistik)
* Özden Ekmekçi (Ex-Director, YADİM, Çukurova University) (Dil Eğitimi ve İletişimin kalitesi)
* Kemal Kocabaş (President, YKKED & Dokuz Eylül University)(Öğretmen Yetiştirmede Çağdaş Modeller ve STK Çalışmaları)
* Oğuz Makal (Honorary President, YKKED & Beykent University) (Sanat, Eğitim ve Köy Enstitüleri Modeli)
* Ümit Davaslıgil (Head, Gifted Children dept., Faculty of Education, İstanbul University)
(Eğitimde Kalite ve Üstün yetenekli çocukların yönlendirilmesi)
* Selçuk Erez (President, TAP, Istanbul) (Sağlıkta Kalite)
Bugünlük de bu kadar derken; programı izleyebilmek için de http://www.hayalkoksal.com/konvan adresinden kayıt yaptırmanız gerektiğini, bunun için son günün 20 Ağustos 2008 olduğunu anımsatmak istiyorum.
Sevgilerimle.
Hayal KÖKSAL