26 Eylül 2008 Cuma

Anılarda kalan...
















Sevgili Dostlarım,
Artık anılarda kalan 3-5 hoş görüntüyü paylaşarak bloğuma başlamak istedim. Öğrencilerin o güzel ve heyecanlı günleri unutamadıklarını hala gelmekte olan keyifli iletilerden anlıyorum. Önümüzdeki yıl Hindistanda 12. sine katılacağımız konvanda eski dostlukların tazelnemesini, yenilerin oluşturulmasını ve böylece "Dünya Kardeşliği ve Dostluğu" konusunda köklü adımların atılmasını diliyorum.
Geçtiğimiz çarşamba günü Boğaziçi Üniversitesi, eğitim fakültesi'nde başlayan "Innovative Teaching" dersimle yeni ufuklara yelken açtık. Güzel projeler ortaya konacağına inanıyorum.
Dokuz günlük tatilin ardından yoğun bir şekilde çalışmaya başlayacağız. Önümüzdeki günlerin güzel geçmesini; kısaca "Şeker gibi bir "Bayram" diliyorum.
Sağlık ve esenlik dolu günler...
Hayal Köksal