21 Şubat 2009 Cumartesi

Educaturk, Oki ve Ortak Projeler







Değerli Dostlar,
19-20 Şubat günleri Lütfi Kırdar'da açılan Educaturk Eğitim Fuarındaydım. Oki Printing Solutions ile birlikte yürüttüğümüz iki projenin paylaşımı için eğitimcilerle ve öğrencilerle buluştuk. Bu konudaki içtenlikleri ve destekleri için kendilerine teşekkürü bir borç biliyorum. Farklı çalışmaları ve kurumları tanımanın iyi bir yolu olduğuna inandığım bu etkinliğe sizlerin de katıldığını umuyorum. Bu tür etkinlikler öncesinde doğal olarak öğretmenlerimize düşen görev;
- Okulları temsilen gidilen bu yerde nasıl davranılacağını,
- Hangi standlerden ne tür yararlanılacağını ve
- Olabildiğince çok şey öğrenmenin gerçekleşmesi için neler yapılacağını paylaşmak olmalı ki ortaya daha sonra zaman kaybedildiği bezginliği ya da utandırıcı ve rahatsız edici durumlar çıkmasın!
Bilişimci Martılar Projemizde halkalarımızın çok hoş etkinliklere imza attığını görüyoruz. Bunlardan biri de Sivas Kız Meslek ve Anadolu meslek Liselerinin gerçekleştirdiği çalışma (Bkz. Üstteki Afiş çalışması). Tüm ekiplerimizi kutluyor, başarılar diliyorum.
Hayal KÖKSAL