9 Şubat 2009 Pazartesi

Yeni Dönem Hayırlı Olsun








Sevgili Öğrenciler, Değerli Eğitimci Dostlarım,
Yeni bir eğitim-öğretim dönemine daha başlıyorsunuz. Yaşamın sürekli bir gelişim süreci olduğunu ve bu eğitim dönemlerinin hayatınızın sonuna kadar farklı şekil ve içerikler halinde devam edeceğini hatırlatarak mutlu, keyifli ve verimli günler diliyorum. Sınıflarınızın ümitlerin yeşerdiği mutluluk vadileri olması en büyük arzum. Çünkü sevgili yavrularımız ve siz bunu hak ediyorsunuz.
Bilişimci Martılarımızın bu dönem daha yoğun çalışacağını umuyorum. altı tanesi uluslararası olmak üzere 26 ekiple yola çıktık.
Bu arada Sürekli Gelişim Derneği olarak İstanbul Sivil Toplum Kuruluşları arasındaki yerimizi alarak proje geliştirme çalışmalarımıza yoğunlaştık (Resimler Sayın Abdullah Tanır Beyle yapılan STK toplantısından) . Paylaşmak istedim.
Sevgi ve saygılarımla.
Hayal KÖKSAL