6 Mayıs 2009 Çarşamba

2009 BİLİŞİMCİ MARTI EKİPLERİNE....

Sevgili Bilişimci Martı Ekiplerimiz,
6. yıl projelerimizin teslimine az bir süre kaldı. 27-29 Mayıs tarihleri arasında projelerinizin web ve/ya blog adreslerini bana duyurmuş, içeriklerin yer aldığı Cd'leri bana göndermiş olmanız gerekiyor. Bir “Ön değerlendirme” sonrasında “Ekiplerarası değerlendirme”ye girme hakkını alabilen proje adresleri size bildirilecek ve ölçütlere uygun olarak yapacağınız değerlendirme sonuçlarını bize göndermeniz istenecektir. Daha sonraki adım ise bildiğiniz gibi; "Jüri değerlendirmesi".
Blog-web icerikleri veya sadece etkinlik (kolaj, poster, drama ve halk oyunları) ile paylaşımda bulunan ekiplerin yine proje etkinliklerini kendi okullarının web sayfasında veya aldıkları başka bir web adresinde sergilemeleri ve CD’ye yükleyerek son hallerini de bana göndermeleri gerekiyor. Bunun için son tarih yine 29 Mayıs.
Ulusal ödül törenimiz eylül ayında size daha sonra bildirilecek bir tarihte gerçekleştirilecek. Ulusal paylaşım esnasında uluslararası paylaşım içerik ve prosedürleri sizlerle paylaşılacaktır. Bu arada zamanı iyi değerlendirmek ve 2-5 Aralık tarihlerinde Hindistan'da yapılacak olan Uluslararası Ödül Töreni ve "12. Uluslararası Öğrenci Kalite Halkaları Konvansiyonu" bünyesindeki yarışmalara ön hazırlık yapmak isteyenlere broşürleri gönderebiliriz. Bizi arayınız lütfen.
Sevgiyle hepinizi kucaklıyorum.
Hayal KÖKSAL