30 Nisan 2009 Perşembe

2 Günde 2 Önemli Toplantı

















Değerli Dostlar,
İki gündür çok keyifli ve verimli toplantılar yaptık. Çarşamba günkü toplantımız Türkiye İşitme ve Konuşma Engelliler Rehabilitasyon Merkezinde idi. Okul öncesi dönemdeki işitme engelli çocuklara ve onların ailelerine destek ve eğitim vermek amacıyla kurulmuş olan TİV yetkililerini adanmışlıkları ve harika hedefleri için kutluyorum. Beni bu kurumla temasa geçiren sevgili öğrencim Beyza'yı da...
İkinci etkinlik ise; bugün İstanbul Üniversitesi Orman Fakültesi öğrencileri, yönetici ve öğretim üyeleriyle gerçekleştirdiğimiz "Köy Enstitülerinden Günümüze" adlı çalışma idi. Köy Enstitüleri ile ilgili yürüttüğüm "Öğretmen Adaylarının KE Felsefesiyle Tanışması" projesi kapsamında Boğaziçi Üniversitesinden katkı sağlayan öğrencilerimden biri olan Barış'ın da benim yanımda beni gururlandıran proje sunumu duygulu anlar yaşamama neden oldu. Çalışmalarımda beni hiç yalnız bırakmayan sevgili dostum Tülay Çellek, Sevgili Ayşe Ünlü Kardeşim, STK çalışmalarına adanmış saygıdeğer dostumuz Abdülkadir Bilge, Sayın Belediye Başkan Yardımcısı, sayın Dekan yardımcısı Prof.Dr. Gülen Özalp, değerli öğretim elemanları ve bir salon dolusu Orman fakültesi öğrencisi günün verimli ve keyifli geçmesinde büyük rol oynadılar. İlk Orman projesi için oluşturulan İmece Halkası ise gerçekten günün büyük bir artısıydı. Başta Sinan Aydın olmak üzere tüm İstanbul Üniversiteli gençleri kutluyor, aramıza hoşgeldiniz diyorum.
Yarın 1 Mayıs. Bu özel günün; baharı yüreğinde hisseden tüm insanlara ve de tüm emekçilere sağlık, mutluluk ve huzur getirmesini diliyorum.
Hayal Köksal