14 Aralık 2009 Pazartesi

Gelişmeler




Değerli Dostlarım,
Yoğun Hindistan günlerinin hemen arkasından yoğun Bilişimci Martı günleri yaşıyoruz. Şimdiye kadar Sarıyer Çiçekli Bahçe Ana Okulu bir, İstanbul Üniversitesi Orman Fakültesi üç, İzmir Işıkkent Eğitim Kurumları bir ve Çorlu-Velimeşe İlköğretim Okulları on üç proje ile ilk kayıt yaptıran okullar oldular.
İstanbul ve Sarıyer Milli Eğitim ve Sarıyer Kaymakamlığı'ndan çıkan onaylar sonrasında yapacağımız ilk şey önümüzdeki hafta tüm okullara yönelik bir Proje Eğitimi ve Bilgilendirme toplantısı olacak. 30 Aralık tarihi başvuruların son günü. Kayıt yaptıran okullardan arzu edenler eğitim kitini talep ederek eğitimlerini kendi mekanlarında dafalarca yapabilme şansı edinecekler.
16 Aralık çarşamba günü, "Innovative Teaching" dersim bünyesinde "Engelli Öğrencilere" yönelik olarak BUSOS işbirliğiyle düzenlediğimiz bir panel çalışmamız var. Uçaksavar Garanti Kültür Merkezi'nde 14.00-16.00 saatleri arasında gerçekleştirilecek olan etkinliğin iki önemli konuğu var: Bedensel Engellilerle Dayanışma Derneği (http://www.bedd.org.tr/) Başkanı Sayın Kemal Demirel ve Danışmanlar kurulu üyesi, değerli sanatçı ve bilim insanı Sayın Ediz Hun. İlginizi çekeceğine inandığım etkinliklere katılmanız beni çok mutlu edecek. Sonsuz sevgilerimle...
Hayal Köksal