30 Aralık 2009 Çarşamba

Sarıyer Martıları




Değerli Dostlarım,
Yılın son iki günü. Tüm dünya yoğun ve gergin bir yılın ardından son yorgun iki gününü yaşamakta. Umarım 2010 tüm barışçı ve yaratıcı fikirleri beraberinde getirir. Sizlere de aynı duyguları yaratıyor bilmem ama "2010" sayısının görünüşü ve içinde barındırdığı rakamlar ruhumda olumlu bir hava esmesine neden oluyor.
Dün sarıyer Halk Eğitim Salonunda nicelikte az ama nitelikte yüksek katılımcılarla birlikte olduk. Sarıyer ilçesindeki eğitime odaklı projelerin yakın gelecekte çiçek açacağını ve büyük bir değişime neden olacağını kestirmek zor değil. Bunun en büyük kanıtı da Sayın Başkan Şükrü Genç'in yanımızda olarak liderliğini göstermesi oldu. Kendisine ve diğer katılımcı dostlarıma sonsuz sevgi ve saygılarımı sunuyorum. Kent Konseyin Yürütme Kurulu Başkanı Adnan Ayber Beyefendi, Halkla ilişkilerden sorumlu, değerli Sahire Güldür hanımefendi ve Kilyos çalışmalarıyla takdir ettiğim, yürütme kurulu üyemiz Güler Sönmez hanımefendinin verdiği destek çok büyüktü. Hele türlü engellere karşın çok uzaklardan gelerek desteğini veren Sevgili dostum Ahmet Bağbekleyen'in varlığı en büyük onurdu benim için. Halk eğitim ve Kültür Müdürlerinin, Sevgili Selim Bey'in ve personelinin yardımlarını unutmam olanaksız. Bu ekip bence çok güzel işler yapar ve yapacak da. Kendilerine çok teşekkür ediyorum.
Dün yaşadığım başka bir farklılık Avatar filmi idi. Üç boyutlu görsel bir şölen içinde üç saat yoğurulduğumuz film gerçekten bir teknoloji harikası ve içinde barındırdığı mesajlar müthiş! Beni son derece etkileyen bu filmi bir kez daha elimde not alacak kalem ve kağıtla izleyeceğim. Buna değer gerçekten. Kaçırmayın ve kendinize bu filmi izlemeyi hediye edin derim.
Yeni yılda daha güçlü paylaşımlarla birlikte olmayı dilerken herşey gönlünüzce olsun...
Hayal Köksal