19 Aralık 2010 Pazar

Önemli Bir Paylaşım:Lütfen Tamamını Okuyun!




Sevgili Dostlar,
Yeni bir haftaya başlarken size iletmek istediğim bir çığlık var:
7. Uluslararası Bilişimci Martılar Projesinin tek engelli projesini başarıyla yapan Empati grubunun lideri sevgili Yusuf Kurnaz zor günler geçiriyor. Kendisi; son derece pozitif,çok cici, başarılı bir grafiker arkadaşımız ancak sorunları mesleki gelişimine engel. Bu gencimizin bir ricası var ki çözümünün bizlerde olabileceğine inanıyorum.. El vereceğinize eminim. Sonsuz sevgilerimizle yanıtınızı bekleyeceğiz.
Şimdi Yusuf'un mektubu:


Merhabalar,Ben Yusuf.
24 yaşındayım ve doğuştan bedensel engelliyim. Hastalığımın tanısı kas hastalığı. Yani kaslarım güçlenmek yerine her geçen gün eriyor.
Bu yüzden hareket yeteneğimi kaybettim ve tekerlekli sandalyede hayatımı idame ettirmeye çalışıyorum. Mimari ve sosyal zorluklar sonucunda hayal ettiğim mesleği yapana kadar çok zorluk yaşadım. Fakat halk eğitim merkezinde aldığım grafik tasarım kursu sonucunda grafik tasarımcısı olmayı başardım. İki yıldır profesyonel olarak grafik tasarımı yapıp hayatımı kazanmaya çalışıyorum. Fakat bir buçuk hafta önce geçirdiğim kazada sağ diz kapağım kırıldı. Geçirdiğim ameliyat sonrasında bacağım tamamen alçıya alındı. Zaten tekerlekli sandalyeye ile çalışmaya çalışırken bir de bu durum yaşanınca çok sevdiğim mesleğimden ve hayallerimden uzak kaldım. Birçok insan için eğilip dokunabileceği ‘fare ve klavye’ benim için ulaşılamaz mesafede.
Modeli eski olsa da idare etmeye çalıştığım masa üstü bilgisayarımı önümüzdeki aylar boyunca kullanamayacağım için hayalimi, mesleğimi ve büyük heyecan ile aldığım işleri tekrar geri kazanabilmem için bana yardımcı olmanızı ümit ediyorum.
TOSHIBA QOSMIO X500-12V i7-740M 8GB 1280GB modeli her gece gözlerimi kapattığımda adeta rüyalarıma giriyor. Hem mesleğimi, hem hayallerimi gerçekleştirebilmem için sizlere bu maili yazıyorum.
İlginiz için şimdiden çok teşekkür ederim.
Sevgilerimle
Yusuf Kurnaz y.k-19@hotmail.com Tel: 0535 681 94 26


Sonsuz sevgilerimle ve de Yusuf'un bir logo çalışmasını altta incelemeniz dileğimle...
Hayal Köksal