Yarın başlayacak olan güzel bir etkinliği paylaşmak istedim. Cumartesi günü sizlerle birlikte olacağım. Sevgilerimle...
Hayal KÖKSAL
Küçük Eller- Small
Hands & Ütopya Beşinci
Uluslararası
KONGRE PROGRAMI
CONGRESS PROGRAMME
|
|||||
18 KASIM 2011 CUMA
/ 18 NOVEMBER FRIDAY
|
|||||
08.30- 09.00
|
Kahve İkramı ve Kayıt
|
Coffee and Registration
|
|||
09-.10- 10.10
|
Açılış Konuşmaları
Çocuklar ve Koro (Comenius Şarkısı)
Wakoka San ve Kiyoe Sensei
Comenius
ve Ütopya
|
Opening speeches
Children‘s
Choir (Comenius Song)
Wakako San and Kiyoe Sensei
Comenius and Utopya
|
|||
10.15- 11.15
|
Penny Tassoni
Beyin Gelişimi ve Çocuk
Gelişimi
|
Penny Tassoni
Brain Development and Child
Development
|
|||
11.15- 11.30
|
Kahve Arası
|
Coffee Break
|
|||
11.30-12.30
|
Dr.Bülent Madi
Beyin ve Öğrenme
|
Dr. Bülent Madi
Brain and Learning
|
|||
12.30-13.15
|
Öğle Yemeği
|
Lunch
|
|||
13.15- 14.00
|
Catherine C. McCall
Mantık ve Felsefe
|
Catherine C. McCall
Logic and Philosophy
|
|||
14.00-14.45
|
Ed
Weijers
Felsefe ve çocukların kişisel gelişimine ve 21s
yüzyıldaki ihtiyaçlarının karşılanmasındaki etkisi
|
Ed Weijers
Philosophy and children’s personal
development and their needs in 21st century
|
|||
14.45 -15.00
|
Kahve Molası
|
Coffee Break
|
|||
15.00 -15.20
|
Çalıştaylar / Workshops 1 (a, b, c, d,e,f )
a)
Classroom Management by Charlotte Gürkanlı
b) Nature Ideas by Julie Dowdall
c) Importance of Mother Tongue for
Second Language Learning by Dorothy Gwillim Özkaya
d) Music and rhythm session to the
book:
“ Giraffes can’t Dance” by
Jaana Songur
e)How to prep for Role-Play by Seda Karabayır
f)Education System in Malta
and France by Comenius Group (Main Hall)
|
||||
15.25- 15.55
|
Çalıştaylar / Workshops 2 (a, b, c, d, e,f )
a) Forest Kindergarden by Regina
Kruse Özçelik
b) Çocuklar anaokuluna gidiyor,
oynuyor, öğreniyor by Prof. Dr. Çağlayan Dinçer
c) Helping to build a stable self
concept, confidence and raised self –esteem by Jay Taylor Mutlugil
d)Time Management and Raising Healthy Children
by Mina Watson
e)Self Regulation Activities at Preschool
by Çiğdem Torunoğlu
g) Education System in Spain by
Spain Comenius Group (Main Hall)
|
||||
16.00
– 16.45
|
Çalıştaylar / Workshops 3 (a,b,c,d,e,f )
a) Empath:the “E” in Education by Dr. Yann Lussiez
b) ) Okul öncesi dönemde örüntü
çalışmaları ve değerlendirilmesi by Halime Tosun
c) Using Poetry in the Primary
EFL / ESL Classroom by Dorothy Gwillim Özkaya
d) Waldorf Paedagogik by Nadine Yasa
& Sezin Us
e) Eğitimde Değişim için Temas by Nur
Yaşar
|
||||
19
KASIM 2011 CUMARTESİ / 19 NOVEMBER 2011 SATURDAY
|
|||||
8.45 -9.00
|
Kahve İkramı
|
Coffee
|
|||
9.00-.9.30
|
Prof.Dr. Tanju Gürkan
21.Yüzyılın İnsan Profili
|
Prof.Dr.Tanju Gürkan
|
|||
9.30 – 10 – 30
|
Jonas Olsson
Bireyselleştirilmiş Öğrenme
|
Jonas Olsson
Individualized Learning
|
|||
10.30 – 10.45
|
Kahve İkramı
|
Coffee Break
|
|||
10.45- 11.45
|
Lillian Van Der Bolt
Tabiat Eğitiminin Önemi ve Diğer Gelişim
Alanlarına Etkisi
|
Lillian Van Der Bolt
The Importance of Nature Education / Nature
Education with Different Subjects
|
|||
11.45- 12.30
|
Belma Tuğrul
Çocukların Bağımsızlığını Nasıl
Destekleriz?
|
Belma Tuğrul
How to Support Indepence of Children
|
|||
12.30- 13.15
|
Öğle Yemeği
|
Lunch
|
|||
13.15-14.00
|
Peter Buttigieg
Sınıf Yönetimi
|
Peter Buttigieg
Classroom
Management
|
|||
14.30-14.45
|
Kahve Molası
|
Coffee Break
|
|||
15.00-15.30
|
Çalıştaylar / Workshops 1 (a, b, c, d,e,f
)
a) Utopya Children’s Kil Fırını by Regina Kruse Özçelik
b) c) Sewing, Weaving and Fabric Work with
children by Jantine Weggemans
c)
Children can learn rules by Helen Yeşilyurt
d) Geleceğin
Öğretmenleri yoluyla nitelikli kuşaklar yetiştirmek by Hayal Köksal
e) Education
System in Lithuania by Lithuanian Comenius Group (Main Hall)
|
||||
15.30-16.00
|
Çalıştaylar / Workshops 2 (a,b,c,d,e,f)
a)
Education
System in England by Comenius Group (Main Hall)
b)
Differentiation
in class setting by John Murray
c)
Single
Parenting by Mina Watson
d)Teaching Styles by Ayla Çelik
e)How to cope with Dyslexia by Giselle Hardy Atabek & Maggie
Cappeletti
|
||||
15.50- 16.10
|
Çalıştaylar / Workshops 3 (a,b,c,d,e,f)
a)
Dadaist
Activity by Sedef Hatapkapulu & Gülçağ Konçe
b)Maths for pre-school children by Sarah Whittaker
c)Dans ve Ritmik Hareketler by Ayşim Yelaldı
d)Investigation as a Tool for Learning by Carolyn Güven
|
||||
20 KASIM 2011 PAZAR
20 NOVEMBER 2011
SUNDAY
|
||
08.30- 9.00
|
Kahve İkramı ve Kayıt
|
Coffee and
Registration
|
09.15- 10.15
|
Peter Buttigieg
Çocukların Korkuları
|
Peter Buttigieg
Children’s Fears
|
10.15. 11.00
|
Dr. Bülent Madi
Gündelik yaşamda
çocuklarınıza sunduğumuz öğrenme ortamları ve Beyin Gelişimleri
|
Dr. Bülent Madi
Learning Environment
that you offer to your child and their brain development
|
11.00- 11.15
|
Kahve Arası
|
Coffee Break
|
11.15- 12.00
|
Lillian Van Der Bolt
“Çocuklarınız ile
doğaya açılmak
sosyal, zihinsel ve
aranızdaki ilişkiyi nasıl zenginleştirir?”
|
Lillian Van Der Bolt
“Enjoying Nature with
your child, how nature makes their
social & cognitive
aspects rich as well as your
relationship”
|
12.00-12.30
|
Kiyoe Kurokawa
Ev Eğitimi
|
Kiyoe Kurokawa
House Education
|
12.30-13.15
|
Öğle Yemeği
|
Lunch
|
13.15- 14.00
|
Catherine C.Mc Call
“Çocuklarınız ve
Felsefik Soruları”
Çocuklarınızın
meraklarını arttırıcı konuşma teknikleri
|
Catherine C. McCall
“Philosophy and Children”
Tecniques that make
children curious
|
14.00-14.30
|
Kirsten Due
“Çocuklara Sorumluluk
Vermek.”
Danimarka’da
çocukların günlük yaşamda aldığı sorumluluklar
|
Kirsten Due
“Giving
Responsibilities to your Child” Danish Children Helping their Families with
Daily Duties
|
14.30- 14.45
|
Kahve Arası
|
Coffee Break
|
14.50- 15.50
|
Penny Tassoni
Bilgisayarlar; Ipad,
Ipod, Iphone,Medya ve Çocuklarımızın
Geleceği
|
Penny Tassoni
Computers; ipad, ipod,
iphone, media and the future of our children
|
16.00-16.30
|
John Murray
Çocuklarınız ve Müzik
|
John Murray
Children and Music
|
·
There will be
simultaneous translation in the main hall / Ana salonda
simultane çeviri yapılacaktır.