13 Ekim 2009 Salı

Bilişimci Martılardan Yansımalar (2)




Merhaba,
Sizi telefonla aradım, ulaşamadım...
Bilişimci Martılar Ödül töreni, beklediğimiz gibi çok güzel geçmiş. Bu vesileyle, yıllardır birlikte yürüttüğümüz keyifli ve anlamlı çalışmalar için size bir kez daha teşekkür etmek istedim. Tüm çocuklarımız ve gönüllülerimiz adına sevgi ve saygılarımı sunuyorum.
Projeyi uzun yıllardır büyük bir özveriyle yürüten Yeşim’in törene katılmasını siz de, ben de çok arzu etmiştik. Neyse ki başardık. Açılış konuşmasında da TEGV adına kendisine konuşma fırsatı verdiğiniz için ayrıca teşekkürler. Önceden hiç bahsetmediğiniz için, sürpriz oldu.
Önümüzdeki yıllarda, Yeşim ve ben sizi ve Bilişimci Martılar’ı izlemeye devam edeceğiz.
Hindistan’da da başarı dileklerimle…
Sevgi ve Saygılar.
Ayşegül Kınacı
Bilgi Teknolojileri Departmanı
Yönetici / TEGV