28 Ekim 2010 Perşembe

CUMHURİYET BAYRAMI'NDA ŞEKER TADINDA BİR MEKTUP


DEĞERLİ DOSTLARIM,
GEÇMİŞ YILLARDA BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ'NDE ÖĞRENCİM OLMUŞ GENÇ BİR MESLEKTAŞIMDAN GELEN MEKTUP BENİM İÇİN BİR BAYRAM HEDİYESİ OLDU. BUNU SİZLERLE PAYLAŞMADAN EDEMEYECEĞİM. İŞTE BÖYLESİ MEKTUP VEYA İLETİLERİ ALMAK BİR ÖĞRETMENİN EN MUTLU OLDUĞU ANLARDAN BİRİ. BAŞARILARININ DAİM OLMASINI DİLİYOR, SENİ SEVGİYLE KUCAKLIYORUM SEVGİLİ SEYDEM...
HAYAL KÖKSAL

Merhabalar Sevgili Hayal Hocam,
Blogunuzun baslığı olan “Hayalden Gerçeğe” doğru bir adım atıyorum. Bunda hiç şüphesiz sizin varlığınızın katkısı çok büyük. Ne şanslıyım ki; Boğaziçi Üniversitesindeki ilk lisans yılımda sizi tanıdım. Bu derste Köy Enstitülerinin ana felsefesini sizden öğrendim. Artık eskisi gibi olamazdım, mutlaka daha fazla öğrenmeli ve sadece öğrenmek ile kalmayıp etrafımı da aydınlatmalıydım tıpkı bir köy enstitülü gibi. Çalışma azmimi sizden ve köy enstitüsü felsefesinden almıştım bir kere, bunun sonucunda Milli Eğitim Bakanlığından, yüksek lisans ve doktora eğitimimi Amerika Birleşik Devletlerinde devam etmek üzere burs kazandım. Bursumu ülkemizin en çok üzerinde çalışmalara, araştırmalara ihtiyacı olan "Engellilik" konusunda kullanmaya karar verdim. "South Carolina Üniversitesi, Rehabilitasyon Danışmanlığı Programı"na başvurdum ve dün kabul edildiğimi öğrendim, çok sevinçliyim. Bu mutluluğumu sizinle paylaşmak istedim, çünkü benim bu bursu kazanıp, yüksek lisansa kabul edilme sürecimde katkınız ve hakkınız çok fazla. Söz veriyorum hocam, bana verilen imkanı çok iyi değerlendireceğim, sizi örnek alarak kendimi en iyi şekilde geliştireceğim. Eğitimimi bitirip ülkeme döndüğümde umarım sizinle birlikte çok güzel çalışmalarda yer alırız çünkü sizden öğreneceğim daha çok şey var…..
Saygılarımla
Seydem Hancıoğlu