18 Eylül 2011 Pazar

Başarılı Bir Yıl Dilerim.

Değerli Dostlarım,
Yeni Eğitim-Öğretim yılı çoğu öğretmen ve öğrenciler için yarın başlıyor. Yeni yılın, tüm eğitimcilere ve çocukları okula gidecek ailelere hayırlı, uğurlu olmasını diliyorum.
Eğitimin sürekliliği bir toplumun kalitesi için son derece önemli.Eğitimi sadece okulla sınırlı sanmak kadar büyük bir yanılgı olamaz. Aslında yaşamın bir okul olduğunu; her gün, her an yeni bir şeyler öğrenmek gerektiğini ve bazen bunu farkında olmadan da yaptığımızı; ancak bilinçli ve planlı davranış değişikliği oluşturmanın önemli olduğunu çocuklarımıza-öğrencilerimize iyi rol modeller oluşturarak öğretmek durumundayız. Bu yolda işe koyulmanın ilk adımı sanırım ilgimizi çeken bir konuda elimize bir kitap alarak okumaya başlamak. Çoğu öğrencinin bundan hem keyif duyacağına ve hem de çok şaşıracağına eminim.
Sizlerle bu yıl katılacağım bir kaç bilimsel çalışmanın duyurusunu paylaşmak istiyorum. İsterseniz en uzak tarihli olanlardan başlayalım:
1. "Philosophical Perspectives in ELT" Konferansı Çanakkale 18 Mart Üniversitesi tarafından 27-28 Nisan 2012 tarihlerinde Çanakkale'de gerçekleştiriliyor. https://www.comuelt.com
2. "1.Pozitif Ayrımcılık Sempozyumu" 5-8 Nisan 2012 tarihlerinde Antalya'da İstanbul Üniversitesi ve Türkiye Omurilik Felçlileri Derneğince düzenleniyor. www.tofd.org.tr
3. "14. International Convention on Students' Quality Control Circles" etkinliği 30 Kasım-3 Aralık 2011 tarihlerinde Hindistan'ın Lucknow kentindeki City Montessri School'da gerçekleştirilecek. Organizasyon Komisyonu üyesi olarak ülkemizden katılmak isteyenlerin benimle temasa geçmesini rica ederim. Daha fazla bilgi almak için: www.cmseducation.org/icsqcc .
4. "15. International İNGED Conference" 20-22 Ekim 2011 tarihlerinde Hacettepe Üniversitesinde yapılıyor. www.inged.org.tr
5.   "1. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Konferansı" ise 5-8 Ekim 2011 tarihleri arasında Eskişehir Anadolu Üniversitesi bünyesinde gerçekleştirilecek. http://inccui.anadolu.edu.tr/tr/iletisim.asp?durum=basarili
org.tr .

Yukarıda söz edilen toplantılarda benim de bildirilerim olacak. Eğer ilginizi çeken varsa lütfen ilgili web sayfalarını ziyaret ediniz. Eğer benim ve başkalarının ilgileneceğini düşündüğünüz etkinlikler varsa sizler de onları benimle paylaşınız ki bir iletişim ağı şeklinde hareket ederek genele bilgilendirme yapalım.
Yarınların çok güzel ve evrimli olması dileklerimle iyi haftalar.

Hayal KÖKSAL