10 Eylül 2011 Cumartesi

SONUNDA...

Değerli Dostlar,

Sonunda görülebilmeyi, okunabilmeyi umarak yazıyorum bu yazımı. Uzun bir zamandır www.hayalkoksal.com adresimin ana sayfasında yer alan bu bloğumu sizlerle paylaşamıyordum. Bu nedenle wordpress'de iki Blog oluşturmuştum (Bkz.https://hayalkoksal.wordpress.com ve https://nonviolenceineducation.wordpress.com ). Web sayfamın ortasında yer alan bu Blog benim için doğal olarak çok önemli. Umarım sorunsuz iletişim yaşarım sizlerle bu kez!

Önümüzdeki akademik yıl konusundaki görüşlerimi, düşünce ve planlarımı sizinle en kısa zamanda paylaşmaya başlayacağım. Eylül ayı benim için çok yoğun olmayacak bir dönem gibi görünse de, yeni akademik yıla ve yeni projeye hazırlanmak adına içrek bir yoğunluk içeriyor. Yeni bir dönem, yeni umutlar demek! Başarısızlık gibi görünen geri gidişlerin, duraksamaların, kayıpların aslında kayıp değil de kazanç olduğunu, üzerinden geçen belli bir zaman dilimi sonrasında anlıyoruz. O yüzden asla umutsuzluğa yer yok, olmamalı! Eğer kayıplar ölüm anlamındaysa onun için de kendinizi çok paralamaya gerek yok; zira eninde sonunda buluşmanın sağlanabileceği bir ortam o da. Esas "yuva" orası değil mi? Kim sonsuza kadar dünyada hüküm sürmüş, ölümsüzlüğü yaşamış? Aslında dünya değiştiren sevdiklerinizle olan güzel anlarımızı, birlikteliklerimizi ve bizlere olan katkılarını andıkça onu yaşatmış olmuyor muyuz?

30 Kasım-4 Aralık 2011 tarihleri arasında ülkemizi temsilen Hindistan'ın Lucknow kentinde kurulmuş olan 2002 UNESCO Barış eğitimi ödüllü City Montessori School'a gidiyoruz. Beraberimizde akademisyen, öğretmen ve öğrenciler olacak. Aslında ilgi duyan veli, iş dünyasından kişiler ve STK temsilcilerine de açık olan bu gruba katılmak isteyenlerin benimle (0 532 373 84 87) temase geçmesi ve gereken koşulları sağlaması gerekiyor.

Sonsuz güzelliklerle dolu başarılı, sağlıklı ve mutlu bir eğitim öğretim yılı diliyorum sizlere. Herşey gönlünüzce olsun.

Hayal KÖKSAL