11 Mart 2013 Pazartesi

Yeni Bir Hafta

Değerli Dostlarım,
Güzel ve verimli bir haftasonunun ardından hepinize gönlünüzce geçecek yeni bir hafta diliyorum. Etrafınızdaki tüm olası olumsuzluklara karşın yüreğiğnizi olumlu duygu ve düşüncelerle doldurun ve kendinizi içine girdiğimiz bahar günlerinin dinamik değişimlerine açın. 18 Mart bizler için son derece önemli bir gün. Tarihimize odaklanıp geleceği özenle kurmanın yollarını araştırın, toplantılara katılın, duygu ve düşüncelerinizi gençlerle paylaşın. Aynı şekilde 16 Mart Öğretmen Okullarının Kuruluş yıldönümü. Nice değerli öğretmenler yetiştirmiş bu kurumlar hakkkında okuyun, bilgilenin.
Bu hafta benim için yeni dostlarla karşılaşacağım yoğun toplantılarla dolu. Boğaziçi Üniversitesinin 150. Kuruluş yılı etkinlikelri arasında yer alan güzel bir Konserimiz var perşembe akşamı. Salı günü Taksim Elite Otelde BUPERC'in güzel bir paylaşım günü var. Çarşamba günkü dersimi her zamanki gibi heyecan ve mutlulukla bekliyorum. 62 tane pırıl pırıl genç öğretmen adayı arkadaşımla biraraya gelip dönem projelerini planlayacağız.
Bu sabah günümü aydınlatan bir video izledim. sevgili Köy Enstitülü ağabeyim, öğretmenim Mehmet Sazak göndermiş. Sizlerle paylaşmak istiyorum. Sonsuz sevgilerimle...
Hayal KÖKSAL
Doğayla iç içe yaşama çabasındaki Akira Kurosawa'nın ünlü "Düşler - Dreams - Yuma" filminin son bölümü. "Su Değirmenleri Köyü   http://vimeo.com/34415863