24 Mart 2013 Pazar

İstanbul Martılarını Ziyaret

Değerli Dostlarım,
Geçtiğimiz hafta İstanbul'daki Bilişimci Martı ekibimi ziyaret ettim.  Okçu Musa İlkokulu bu yıl ikinci kez aramızda ve gerçekten çok güzel ve değişik bir projeye imza atmaya hazırlanıyor. Engelli Hayvanlar üzerinde çalışan ekip İstanbul'daki hayvan barınaklarında yaşayan engelli hayvanlara yardımcı olmak üzere çeşitli etkinlikler ve ilaç-yiyecek yardımı hazırlıyor. Sayın Müdür  Şadan Yücel Yüksel desteğine çalışan sevgili lider öğretmenler Kübra Aslanoğlu ve Duygu Özen'i yürekten kutluyorum.

Nepal QUEST'in destek ve işbrilikçi kurum olarak aramıza katılmasından sonra Nepal okulları projemize katılmaya devam ediyor. Bu konuda her zaman yanımızda olan Prof.Dr. Dinesh Chpagain'e sonsuz teşekkürler.
 
Sixth International Conference of MIT's Learning International Networks Consortium (LINC) 'a göndermiş olduğum bildirim kabul edildi ve dünyanın bu en prestijli üniversitesinde Öğretmenlerin değişime ve yeniliklere olan direncinin nasıl azaltılacağı konusunda sunu yapmak üzere davet edildim.   Massachusetts Institute of Technology'de sunu yapacak olmak benim için çok heyecan ve bir o kadar da gurur verici. Bildirimin hiçbir düzeltmeye gerek kalmadan Konferans Kitapçığında yer alacak olması da ayrı bir onur kaynağı. Bildiğiniz üzere, 2004 yılından bu yana Yenilikçi Öğretmenlik konusunda yaptığım çalışmalar hayli yol almış ve bane epey deneyim kazandırmış durumda. Kıstme olursa 16-19 Haziran tarihleri arasında Boston'dayım.
 
Bu dönem de vermekte olduğum "Eğitim Bilimlerine Giriş" dersimde iki haftadır "Köy Enstitüleri" konusunu işlemekteyim. Bu hafta sevgili köy enstitülü büyüğüm, eğitimci yazar Sayın Mehmet Sazak öğrencilerimle olacak. Eminim 62 öğrencim için çok değerli bir katkı olacak. Hepinize barış ve sevgi dolu bir hafta diliyorum.
Hayal KÖKSAL