29 Temmuz 2007 Pazar

Ören



Değerli Dostlar,

Güzel yurdumun güzel köşelerinden biri olan Ören'den güzel bir manzarayı sizinle paylaşmak istiyorum. Çocukluğumun yaz aylarının geçtiği bu güzel tatil beldesine uzun zamandır gelmemiştim. Ne kadar güzel olmuş... Ne çok özlemişim. Selina'nın lezzetli yemeklerini yerken karşımdaki kayanın üstündeki güzel denizkızını resmetmeden de duramadım. Dinlenmenin herkes için gerekli olduğunu, yoksa vücut sisteminin insanı zorlayacağını bu yaz daha çok fark ettim ve kendime farklı bir tatil planı yaptım. Aileme, büyüklerime ve dostlarıma zaman ayırıp kendimle başbaşa kalacağım. Bu arada sevgili kitaplarımı okuyacak ve bir de yeni kitaba başlayacağım.

Edremit körfezinin farklı yerlerinden görüntüleri ve zaman zaman da anılarımı paylaşacağım. Herşey gönlünüzce olsun.

Hayal KÖKSAL