26 Ocak 2008 Cumartesi

İyi Tatiller...


Değerli Dostlar,

Hızla geçen zaman içinde bir ders dönemini daha bitirmenin tatlı yorgunluğu içinde olmalısınız. Tüm öğrenci ve öğrencilerimize geçmiş olsun diyor iyi bir tatil diliyorum. Dinlenmenin ve gelecek dönem için enerji depolamanın yanısıra TV veya elektronik oyunlara değil gerçek yaşamdaki gerçek kişilere zaman ayırmanızı öneriyorum. Dönem boyunca annesi, babası ve kardeşine zaman ayıramayan öğrencilerimizi onlarla diyalog kurmaya; öğretmenlerimizi de yine kendi yakın çevrelerindeki kişi ve olaylarla ilgilenmeye davet ediyorum. Bu arada kitap okumanın yadsınamaz güzelliğini de unutmayacağınızı biliyorum.

Yoğun bir dönemin ardından biz de 3 günlük bir soluk alma için bugün Kıbrıs'a gidiyoruz. Dönüşte son derece yoğun bir gündem yine bizi bekliyor olacak. Olsun! Yaşam da bu değil mi, zaten... Sizlere okunacak kitaplarınız arasına yeni müfredata odaklı anne ve babaları da ilgilendiren bir öğrenci kitabı önermek istiyorum: Sürekli Öğrenen Ben! Pandora'dan edinmeniz olası. Kendinize iyi bakın diyor, sonsuz sevgilerimi sunuyorum.

iyi tatiller....

Hayal KÖKSAL