14 Mayıs 2008 Çarşamba

Dersler Sona Ererken, Okul Biterken...

Değerli Arkadaşlarım,
2007-2008 Akademik yılının sonuna doğru yol almaktayız. Bu hafta Yeditepe Üniversitesindeki son dersimi yapacağım. Haftaya da Boğaziçindekini. Her biten dönem vedalaşmanın hüznünü getirirken özellikle mezun olan gençlerimize de yeni dünyaların kapılarını açıyor. Bu da onları heyecanlandıran, mutlu eden ve bir yandan da gelecek kaygılarına sürükleyen bir süreç. Bu durumdaki tüm gençlerimizin yolu aydınlık olsun. Yandaki öğrencim "Bir Demet Etkinlik" kitabını birlikte hazırladığımız öğrencilerimden biri; Duygu Deniz. Gözümün önünde hâlâ dört yıl önceki üniversiteye yeni başlayan hâli var. Herşey ne kadar hızlı geçiyor. Kendisine taze bir İngilizce Öğretmeni olarak başarılar diliyorum.
Bu yıl ben de mesleğimin 32. yılını tamamladım. Binlerce öğrenci ile yoğuruldu bunca yıl! En sevdiğim işi yaptım ve yapıyorum. Hobiniz olan bir işi yapıyorsanız eğer; kendinize tatili bile çok görürsünüz. Ben de böyle düşünen mutlu azınlıktan biriyim herhalde. Çünkü günümüz Türkiyesinde hayal edilen mesleği edinme ayrıcalığı pek çok öğrencimize nasip olmuyor, ne yazık ki!
19 Mayıs'ın yaklaştığı şu günlerde her alanda çaba gösteren tüm gençlerimizi sevgi ve başarı dileklerimle kucaklıyorum. Sevgiyle kalın.
Hayal KÖKSAL