5 Haziran 2008 Perşembe

Bilişimci Martılardan 14 Çevre Projesi

Değerli Çevre Dostları,
Dünya Çevre Gününüzü kutlarken, sizinle paylaşmak istediğim bir konu var. Genç kuşakları farklı sorun alanlarında bilinçlendirmek ve çözümün bir parçası olmalarını sağlamak üzere beş yıldan bu yana yürütmekte olduğumuz "Bilişimci Martı Proje"sine bu yıl ana sorun alanlarından biri olarak"Çevre"yi eklemiştik. Bu konuda Aralık ayından bu yana 14 proje çalışıldı. Bu projeler web sayfası paylaşımı olarak haziran ayı sonunda paylaşıma açılacak. İlginizi çekeceğini umuyor; yeşil ve sağlıklı bir yaşam ortamı diliyorum. Tüm proje halkalarımıza da başarılarının devamını diliyor; tüm gençlerimizi gözlerinden öpüyorum.
Projelerle ilgili daha fazla bilgiyi http://www.bilisimcimartilar.com/ sayfasının "Değerlendirme" ve "Arşiv" bölümlerinden alabilirsiniz.
Hayal KÖKSAL
1. AYVALIK ENDÜSTRİ MESLEK LİSESİ ve ANADOLU MESLEK LİSESİ: DENİZ TEMİZ PROJESİ
2.MUĞLA TURGUT REİS LİSESİ: SU KAYNAKLARININ AZALMA NEDENLERİ VE ARTTIRMA YOLLARI
3. NEVŞEHİR LİSESİ: İHTİYACIMIZDAN FAZLA SU TÜKETİMİNİ ÖNLEME PROJESİ
4. ANTAKYA BEDİİ SABUNCU İLKÖĞRETİM OKULU: ASİ NEHRİNİN KİRLİLİĞİ
5. AĞRI DİYADİN YİBO: İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ

6. RİZE KURTULUŞ İLKÖĞRETİM OKULU: ÇEVRE KİRLİLİĞİ
7. BOLU EGEMENLİK İLKÖĞRETİM OKULU: İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ VE ÇEVREYE KARŞI DUYARLILIK OLUŞTURMA
8. ÇANKIRI İSMET İNÖNÜ İLKÖĞRETİM OKULU: EROZYONLA MÜCADELE VE ÇEVRE AĞAÇLANDIRMA
9. 30 AĞUSTOS İLKÖĞRETİM OKULU: KÜRESEL ISINMANIN OLUMSUZ ETKİLERİ
10. BEYAZIT FORD-OTOSAN İLKÖĞRETİM OKULU: İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ
11. TEGV-Diyarbakır Eğitim Parkı: İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ
12. TEGV- Giresun Merkez Öğretim Birimi: İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ
13. TEGV-Van Eğitim Parkı: İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ
14. TEGV-İzmir Egekent Öğretim Birimi: İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ