7 Aralık 2008 Pazar

Bayram ve Düşündürdükleri

Değerli Dostlar,
Kurban Bayramınızın dostluk, hoşgörü ve huzur dolu olmasını dilerim.
Şeker gibi bir bayramın ardından gelen bu bayramın esas amacının gereksinimi olan dost, akraba ve komşularımıza destek vermek ve yardım etmek olduğunu vurgulayarak çocuklarımızın psikolojisine destek vermeyi unutmayalım. Sevgi, barış ve yardımlaşma odaklı dinimizin özel ve güzel yanlarını barışa odaklı yavrular yetiştirerek ortaya koyalım. Ve bunu da diğer din sahiplerine ve tüm dünyaya gösterelim. Küçüklüğümde çok sevdiğim koyunumun kesilmesinin ardından günlerce ağlar, uzun süre et yiyemezdim. Şimdi elimdekini gereksinim sahipleriyle paylaşma işini yardım dernekleri aracılığıyla gerçekleştiriyor ve daha bir huzur duyuyorum. Bu mesajı vurgulayan ama çizerini bilmediğim için veremediğim bir karikatürü bizlerle paylaşan sevgili Suzan arkadaşıma sonsuz sevgilerimi gönderiyorum.
10-13 Aralık tarihlerinde Fethiye'deki; 15-22 Aralık tarihlerinde de Maritus'daki dostlarla birarada olacağız.
Sonsuz sevgilerimle...
Hayal Köksal