24 Ağustos 2009 Pazartesi

Engellilerimize destek vermek görevimiz ve borcumuzdur.



Değerli Dostlarım,

Gerçekten güzel çalışmalara imza attığına inandığım ve Danışmanlar Kurulu üyeleri arasında yer almaktan gurur duyduğum; "Bedensel Engellilerle dayanışma Derneği (BEDD)"nin Başkanı Sayın Kemal Demirel'den gelen iletiyi paylaşarak ve içinde bulunduğumuz özel günlerde gereken ilgiyi göstereceğinizden emin olarak size iyi bir hafta diliyorum.
Sevgilerimle...
Hayal Köksal
FARKI YARATMAK ZORUNDAYIZ.
...Yılda 5 bin kişiye yardım eden bir kuruluş olarak... geçen yıl dünyayı saran küresel ekonomik çöküntü maalesef bizleri de çok etkiledi. Başarmak zorundayız. Bu sene fark olmalı. Bu sene etkileri aşmak zorundayız. Bunun için hepimize görev düşmektedir. Bu onurlu mücadelede sizleri yanımda görmek istiyorum.
Farkı yaratalım. Ülke çapında gönüllüler ordusu kurdum. Gönüllülerimiz en önemli noktalarda 500 bin adet broşür dağıtımı yapmakta ve mail destekleri dünya ya seslenmekte. Çeşitli gazetelere reklamlar verilmekte. Fakslar, mailler, web siteleri, köşe yazarları, büyül alışveriş merkezlerinde kurulan tanıtım standları ile farkındalığı yaymaya çalışmaktayız. Her birimizin elinden gelenleri mutlaka vardır. Bu bir mail desteği, broşür dağıtma, haber yaptırma, web siteleri desteği, çalıştığınız şirkete tanıtım ve destek sağlama..vs.
Farkı yaratmada kararlıyız.
Yarın kimin, ne olacağı belli değil. Kendi geleceğimizin huzuru için bizden umudu bekleyenlere o eli uzatalım. Uzanan elin sıcaklığı olmalı, yüreğimizin olduğu gibi....Huzurlu uyumamız için nedenimiz olmalı.
Haydi o nedeni yaratalım. Yaratacağınız fark kendi hayatınızda da farkı yaratacaktır. Aşk adamları bu farkla kendini belli etmeli. Broşür isterseniz derneğimizde binlercesi var, mail desteği vermek isterseniz ekte, haber yapmak veya çevremizi yönlendirmek se, o da içimizdeki ruh ve aşka bağlı.
Sevgiyle, hürmetle kalın.
Kemal DEMİREL

http://www.bedd.org.tr/