20 Şubat 2010 Cumartesi

Martılar uçuşta, Öğretmenler kolaylaştırmada...









Değerli Dostlarım,
Hayli yoğun günler yaşıyoruz. 17 Şubat Çarşamba günü; Sarıyer Milli Eğitim Müdürlüğü, TKY şubesi ile Kent Konseyi, Eğitim Çalışma Grubu olarak ilçemizdeki TKY sorumlusu öğretmenlerimize ve müdürlerimizle "2010 yılında TKY çalışmalarının neresindeyiz?" konulu bir çalışma gerçekleştirdik. Son derece verimli geçtiğine inandığımız çalışmanın sonucunda verilen anketler doğrultusunda daha ileri çalışmalara geçilecek.
18 Şubat perşembe günü ise Kültür Lisesi öğrencilerinin de içinde olup destek verdikleri Türkiye Omurilik Felçlileri Derneği'nin (TOFD) psikoloğu Seda arkadaşımız ve resim öğretmeni Hatice hanım ile birlikte üç engelli arkadaşımızın içinde olduğu "Empati" geliştirmeye dayalı bir proje ile Bilişimci Martı eğitimimizi gerçekleştirdik. O kadar verimli bir toplantı oldu ki; bizler bile şaşırdık ve çok da heyecanlandık. Bu arada TOFD'yi engellilere verdiği destek, toplumda yaratmaya çalıştığu farkındalık için yürekten kutluyorum. Pazartesi günü Sky Türkt'te başlayacak "empati" isimli program da gerçekten çok yararlı olacak. Engellilerden önce, sağlıklı bireyleirn bu konuda farkındalık taşıması ve eğitim alması gerekliliğine inanıyorum. Sevgili Ramazan Baş ve ekibine yürekten sevgiler.
Hepinize iyi bir haftasonu diliyor; 24 Şubat 2010 Çarşamba günü, saat 11.30'da Sarıyer Kültür Merkezi Salonunda Kent Konseyi, Eğitim Çalışma Grubu adına vereceğim "Bireysel Kalite ve Ailede Mutluluk" konuşmamı onurlandıracağınızı umuyorum. Sevgilerimle.
Hayal Köksal