2 Temmuz 2010 Cuma

Boğaziçili Öğrencilerim Diplomalarını aldı: Yolları Aydınlık Olsun!





Sevgili Boğaziçili Öğrencilerim,
Yolunuz açık olsun... Bugün bana mesleğimin en güzel günlerinden birini daha yaşattınız. Sevgi ve heyecan dolu gülücüklerle podyuma çıkıp dipomalarınızı alırken hissettiğim ve gözlediğim heyecanınız bir ömür boyu eksilmesin. Olabileceğinizin, yapabileceğinizin hep en iyisi olmaya çalışın. Bunun böyle olacağını biliyorum. 13 yıldan bu yana sizlerleyim ve sizlerle gurur duyuyorum. Sekreterinden araştırma görevlisine; dekanından öğretim üyesi danışmanına kadar herkesin büyük bir titizlikle hazırlandığı törene sizler de ayrı bir özenle gelmiştiniz. Kiminiz papyon; kiminiz o sıcağa karşın takım elbisesiyle... Hepiniz çok güzel ve çok seçkindiniz. Sizleri can-ı yürekten kutluyor; yolunuz aydınlığın yolu olsun diyorum. Bugünkü tüm resimleri facebook'a yükledim. Sevgilerimle...
Hayal KÖKSAL