12 Ağustos 2007 Pazar

Tatilim sona ererken...

Sevgili Dostlar,

Yıllardan bu yana ilk kez 18 gün süren bir dinlenceden dönüyorum. Ne kadar dinlendin derseniz tatilden dönenlerin alışılagelmiş yanıtını veririm: Birşey anlamadım ki! Alışma, yerleşme dönemi derken sonuna geldim. Alışılagelmiş düzenden kopmanın hüznüyle gitmiştim, şimdi de o yeni kurduğum düzeni arayacağım sanırım. Tipik insan psikolojisi: Kolayca alışma, kanıksama, sonra da o düzenin bir parçası olma. Ancak bir önceki alışkanlıklarını içlerine sindirerek yaşayanlar bu değişimi kolay atlatırlar diye düşünüyorum, ne dersiniz? Yeniden özlediğim masama, kitaplarıma ve bilgisayarıma dönmek! Bir yanda rahatlatıcı bir müzik, bir yanda geçen güzel Ören-Akçay-Altınoluk günlerinin tenimde bıraktığı esmerlik ve karşımda bir dolu resim... Yine de hoştu! Annemle, eşim ve kızımla dolu dolu günler. Bol bol yüzerek, okuyarak, yürüyerek geçirilen vücudu ve ruhu temizleyen, tazeleyen tatilimin son gününden hepinize sevgiler ve saygılarımı gönderiyorum.
Hayal Köksal