17 Mart 2010 Çarşamba

Tuzla'da büyük heyecan

Değerli Dostlar,
Öğretmen olanlarınız bilir: Ne ilk öğretmenlik yaptığınız okulu, ne de ilk öğrencilerinizi unutabilirsiniz. Tuzla Ortaokulu ve Lisesi öğretmenleri ve öğrencileri de benim için böylesine büyük önem taşıyan bir kurum. 31 Ağustos 1976 yılında gencecik bir stajyer İngilizce öğretmeni olarak girdiğim kapıdan Haziran 1978 yılında Kars'a gitmek üzere çıkmış ve yine 3 sene doğu görevi sonrasında 1981 Ekiminde girmiştim. ta ki 1885 yılında üniversiteye öğretim elemanı olarak geçene kadar. Toplam 6 yılda yüzlerce öğrenciyle haşır neşir olmuş; ortaokulda okuttuklarımın çoğunu lisede alıp mezun etmiştim. Ne büyük keyifti!
İşte yıllar sonra ilk kez geçtiğimiz pazar günü Tuzla'da büyük bir buluşma yaşandı. 33 öğretmen ve 130 civarında öğrenci biraraya geldik Adil Restoranda. Sanki bir büyük ailenen fertleri yıllar sonra buluşmuştu. O coşkuyu size anlatma olanaksız, sadece fotoğraflar ve video çekimleri size bir fikir verebilir ancak bizlerin coşkusu ölene kadar sönmeyecek sanırım. Çoğumuzun karşı olduğu facebook bence böyle buluşmalara aracılık ettiği sürece gerçekten büyük bir misyon gerçekleştirmiş olacak.
Bu buluşmada emeği geçen tüm öğretmen ve öğrenci dostlarıma teşekkürü bir borç biliyorum. Sonsuz sevgi ve saygılarımla...
Hayal KÖKSAL