9 Mart 2010 Salı

Yeniköy Spor Kulübü'nde Kadınlar Günü Kutlaması




Değerli Dostlarım,
Dün gece yine hayatımdaki en güzel paylaşımlardan birini yaşadım. Yeniköy Spor Kulübü Derneği Başkanı Sayın Ali Düşmez ve sevgili eşi Zeynep Düşmez Hanımefendinin davetlisi olarak, sevgili Suna Andiryadis'in güzel organizasyonuyla sevgili Yeniköylü dostlara "Kadın, Kalite ve Ailede Mutluluk" paylaşımımı yaptım. Hukuk konusunda Kadın Hakları ile ilgili bilgilendirmeyi yapan Avukat arkadaşımız Sayın Gülay Erinan'ı da tanımaktan büyük mutluluk duydum. Sayın sarıyer Kaymakamı ve eşinin varlığından büyük onur duydum. Ayrıca sporun yanısıra eğitim, kalite ve sürekli öğrenmeye adanmış Yeniköy Spor Kulübü Derneği kadın kolları üyeleri; Çiçek Uzun, Semra Yıldırım, Banu Varan, Yasemin baydar, Esin çelik, İpek Oyal, Filiz Yenici, Nebahat Demiroluk, İkbal Ersöz, Necla Tunçer ve Bahar Kabil hanımefendileri de tanımaktan büyük mutluluk duydum. Eminim ki bundan böyle onlarla yolumuz çok kesişecek. Sonsuz sevgi ve saygılarımla ...
Hayal KÖKSAL