6 Aralık 2007 Perşembe

2010 Avrupa Kültür Başkentinden Bilişimci Martılara...


Değerli arkadaşlarım,

Dün Moda İlköğretim Okulunda gerçekleştirdiğimiz 2010 İstanbul Avrupa Kültür Başkenti projemizin 3. genel toplantısında; eğitimlerimiz ve ilgili ppt CD'leri paylaşıldı. Moda İlköğretim Okulunda Deryanaz Billur'un liderliğinde çalışma yapmakta olan öğrenci ekipleri öğretmenlerinin yol göstericiliğinde yürütmekte oldukları üç proje konusundaki çalışmalarını paylaşıma açtılar. Çocuklarımızla gurur duyduğumuzu ve içlerindeki potansiyeli dışa vurmaları adına elimizden geleni yapacağımızı belirtmek istiyorum. Vehbi Koç Vakfı Koç Özel İlköğretim, St.Pulcherie Yeni Nesil 2000 İlköğretim ve 30 Ağustos İlköğretim okulu öğrencilerinin projeleri de önümüzdeki günlerde paylaşılacak.

Yarın ise; 17.00-19.30 saatleri arasında "5. Uluslararası Qomer Bilişimci Martı projeleri"nin İstanbul eğitimi yer alıyor. İl dışındaki proje liderlerine ilgili pptler geçen hafta gönderilmişti. 60 yurt içi ve 30 yurt dışı projenin çalışmaları sonucunda kendilerini 3-5 Aralık 2008 tarihleri arasında İstanbulda gerçekleştirilecek olan "11. Uluslararası Öğrenci kalite Halkaları Konvansiyonu"nda bir sürpriz bekliyor.

Hepinize iyi bir haftasonu diliyorum.

Hayal KÖKSAL