16 Aralık 2007 Pazar

Rize Eğitimi bitti, sıra Erzurum'da...

Değerli Dostlarım,
Beş gün süren bir "Yenilikçi Öğretmen Kılavuzluk ve Liderlik Semineri" sonrasında Rize'den döndüm. Yorgun ama bir o kadar da verimli olduğuna inandığımız etkinliğin sertifika dağıtımı sonrasındaki büyük resmi sizlerle paylaşmak istiyorum. Bu eğitimde müdürleriyle omuz omuza çalışarak okullarının Kılavuzluk ve Meslekî Gelişim Programlarını hazırlayan öğretmen arkadaşlarıma teşekkür ediyor, kolay gelsin diyorum.

Yarın Boğaziçi Üniversitesindeki dersimde Teknoloji odaklı projelerimizin sunumları var. Öğrencilerim, BT konusunda müfredattaki değişimi, öğretmenlerin yaşadıkları sorunları irdelemeye ve kendilerince çözüm getirmeye çalışacaklar.

Salı günü VKV, Özel koç İlköğretim Okulunda 2010 İstanbul Avrupa Kültür Başkenti Projemizin çalışması var. Yine aynı gün 16.00-17.30 saatleri arasında Boğaziçi Üniversitesi, Barış Eğitimi Merkezimizin açılış töreninde sizleri de aramızda görmek istiyoruz. Bir yılı aşkın süredir üzerinde çalıştığımız Merkezimizi sonunda açılıyor görmekten mutlu ve umutluyuz. 17.30-19.00 saatleri arasında yine aynı yerde kokteyl ile devam edecek etkinliğin ilginizi çekeceğini umuyorum.

Yaklaşmakta olan Bayram hepimizi heyecanlandırıyor, değil mi? Şimdiden hepinize "İyi Bayramlar" derken; Bayram sonrası yine bir grup yenilikçi öğretmen ve müdür dostumuzla bu kez de Erzurum Hizmet-içi'nde olacağım. Bu yıl leyleği havada görmüş olmalıyım. Neredeyse yılın 2 ayı ev dışında geçti. Yeni yılda daha huzurlu ve dingin günler diliyorum herkese ve de kendime. Son kitabımın siparişlerini almaya ve göndermeye devam ediyoruz. Kargo kitapları evinize kadar getiriyor.

Ekte 24 Aralık tarihinde Yeni Kuşak Köy Enstitülüleri Derneğimizin son yemek duyurusu var. İlgi duyanları yanımıza bekliyoruz. Sevgiyle...