24 Aralık 2007 Pazartesi

Eskiyen Yılın Son Yeni Haftası

Değerli Dostlarım,
Yeni bir yıl geliyor derken içinde yaşadığımız yılın ne kadar kısa sürede eski yıla dönüştüğünü anımsatarak satırlarıma başlamak istiyorum. İyi, kötü, şansız, bahtsız ama bir o kadar da günler geçirdik 2007'de. Benim açımdan son derece yoğun bir yıldı. 2007'nin üç ayını istanbul dışında yolculuk yaparak ve seminerler için Hizmet-içi eğitim enstitülerini arşınlayarak geçirdim. Yeni dostlar edindim, yeni yerler görüp tanıdım. Gezip görmenin artılarını yaşarken zamanı yönetebilmenin telaşını da yaşadım doğrusu. Şu an acilen karar verilmesi gereken 2008 Yılı "11. International Convention on Students' Quality Control Circles"ın yeri ve zamanı sorunu var önümde. Bu konuyla ilgili cuma günü Cumhuriyet'te çıkan yazı için sevgili Figen Atalay'a sonsuz sevgilerimi sunuyor ve bu önemli evsahipliği konusunda dostlarımızın desteğini bekliyorum.
Yılın son haftasını gereğince verimli ve huzurlu geçirmenizi diliyor; sevgi ve saygılarımı sunuyorum.
Hayal KÖKSAL