2 Nisan 2007 Pazartesi

Günlerin Getirdiği...

Değerli Dostlarım,

Mersin'deki üçüncü günümde, yağmurlu bir gecenin ardından sıcak ve güneşli bir selam gönderiyorum sizlere...

Yenilikçi Öğretmenlerin yaratıcı projeleriyle yoğurulan günlerimiz keyifle ve üretkenlik dopdolu geçiyor. Genç öğretmen arkadaşlarımın İmece konusundaki gücü, teknolojiyi kullanma ve Yeni Müfredata yönelik yöntem ve değerlendirme konularında yetkinleşme konusundaki aşkları gerçekten gönlümde geleceğe yönelik ümitleri filizlendiriyor. Kadın-erkek omuz omuza vererek eğitim yolunda aydınlanmanın ışığını, genç yüreklere taşımanın güzel örneklerini veren arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.

Saklamadan paylaşmanın, kıskanmadan yüceltmenin, boş durmadan üretmenin rol modelleri olmak öğretmenlerimizin ana misyonu. Hepimiz buna inanıyor ve gerçekleştirmeye çalışıyoruz sanırım.

Bugün Musevi kardeşlerimizin Pesah Bayramı. Onlara aileleriyle sağlık ve huzur dolu iyi bayramlar diliyorum.

17 Nisan yaklaşmakta... Köy Enstitülüler için önemli son derece anlamlı olan bu tarih, aslında "Aydınlık Eğitim"e inananların da Bayramı. Bu önemli günü ansıtmak, yeniden gönüllerde yaşatmak ve genç kuşaklarımıza tanıtmak için ilgili tüm kuruluşlar yoğun bir çalışma içinde. Örneğin İstanbul'da; Köy Enstitülerini Araştırma ve Eğitimi Geliştirme Derneği (KAVEG) 15 Nisan'da, yönetiminde yer aldığım Yeni Kuşak Köy Enstitülüleri Derneği İstanbul şubesi de 18 Nisan'da Yıldız Teknik Üniversitesi Oratoryumu'nda bu günle ilgili etkinlik düzenliyor. Aslında tüm hafta "Köy Enstitüleri" ile ilgili çeşitli etkinliklere ayrılmış durumda. www.koyenstituleri.net
sayfamızdan bu konuyla ilgili haberleri öğrenebilirsiniz.

Hepinize verimli ve keyifli bir hafta diliyorum.

Hayal KÖKSAL