4 Nisan 2007 Çarşamba

Mersin'e veda...

Sevgili Arkadaşlar,

Mersin'de beş verimli ve zevkli güzel günün ardından bu akşam İstanbul'a dönüyorum. Dizüstü bilgisayarım "yenilikçi" projeler, gönlüm yeni dostlukların izleriyle dolu. Böyle öğretmen ve yöneticileri tanıdıkça geleceğe daha bir umutla bakabiliyor insan. Gerçekten kaynaşan ve imece ruhunu yaşatan 21 Yenilikçi Öğretmen arkadaşım daha oldu. İnanıyorum ki; yeni öğretim programlarını kendi ortamlarına ve gereksinimler doğrultusunda öğrencilerine teknolojiyi de desteklerine alarak yansıtacak bu arkadaşlarım Türkiye'nin çağdaş ve gelişimci yüzüne büyük katkı sağlayacaklar.
Yarın Boğaziçi ve Yeditepe Üniversitelerindeki derslerimden sonra "2010 İstanbul Avrupa Kültür Başkenti" Projemizin ilk büyük toplantısını yapıyoruz. Bu konuda bilgi almak ve katılmak isteyen dostlarımızın beni aramasını rica ediyorum (0 532 373 84 87). Sonsuz sevgi ve saygılarımla...


Hayal KÖKSAL